خبرهای داغ:
سردار رستمعلی رفیعی آتانی عنوان کرد: صنعت و تولید عرصه رقابت است و رقبای بسیاری در این میدان تلاش می کنند و جز با جهاد فی سبیل الله موفقیت حاصل نمی شود.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۱۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج_قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در نشست صمیمی با کارگران شهرک های کاسپین ۱ و ۲ به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز در عرصه اقتصاد یک جهاد همه جانبه وجود دارد که صنعتگران و کارخانه داران در میدان رقابت با مجاهدت فراوان تولید را سرپا نگهداشتند، اگر لحظه ای توقف در تولید رخ دهد در این میدان رقبا با سرعت از شما پیشی می گیرند و باید هزینه و تلاش بسیار کنید تا به مسیر اولیه برگردید.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تقدیر از مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: کارفرما و کارگر دو عنصر مطلوب و جدایی ناپذیر در پیشرانه اقتصاد کشور هستند اگر دفاعی حقوق شکل می گیرد باید از هر دو قشر دفاع شود.

سردار رفیعی آتانی افزود: اما در حوزه نظامی و امنیت فرزندان شما در نیروهای نظامی، انتظامی و انتظامی بیدارند و اگر غلطی از دشمن سر بزند با مشت آهنین فرزندان شما مواجه می شوند، در سال ۱۳۷۳ وقتی حزب کومله و دمکرات در مرزهای غربی و شمال غرب دست به اقدام تروریستی زدند شهید احمد کاظمی فرمانده دلاور اسلام تا عمق دویست کیلومتری این عناصر را تنبیه کرد تا بار دیگر هوس تعدی به این خاک را نداشته باشند

 وی تصریح کرد: در این زمان ترکیه با حمله به روستای مرزی ایران در حال تست زدن ایران برای واکنش احتمالی بود که شهید احمد کاظمی یکی از مراکز مهم ترکیه را هدف قرارداد. وزیر خارجه ترکیه به تهران آمد و با عذرخواهی خواهان مصالحه شد لذا خسارت دو طرف را از ترکیه نیز گرفتیم.

 فرمانده سپاه استان قزوین تشریح کرد: آمریکا و اسراییل در منطقه و دنیا در حال ازمایش کردن ایران هستند ابتدا یک کشتی ایران را توسط کانادا توقیف کردند ما دو کشتی را متقابلا توقیف کردیم، جنگ کشتی ها را در دریا شروع کردند با زدن کشتی ایرانی در پاسخ ۱۲ فروند کشتی را هدف قراردادیم تا اینکه اسراییل به ایالات متحده پیغام داد جنگ دریایی را متوقف کنید.

سردار رفیعی آتانی افزود: در عملیات وعده صادق و ترور فرماندهان ایران عده ای با تمسخر می گفتند این صبر استراتژیک شما کی تمام می شود؟ یعنی به دنبال دو موضوع بودند یا ایران دست به اشتباهی محاسبه نشده در پاسخ بزند یا اینکه اشتباهی مهلک انجام دهد که در هر صورت بازنده باشد اما صبر استراتژیک ایران تبدیل به یک روش عقلانی و تهاجمی در برابر دشمنان شده است.

وی در پایان گفت: وعده صادق تنها یک سیلی آرام به اقتدار پوشالی آمریکا و اسراییل بود تا بدانند تعرض به خاک ایران از طرف هر کشور متجاوزی با مشت آهنین پاسخ داده می شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار